Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.
Способи доставки
Способи оплати
Способи доставки
Доставка "Нова Пошта"
Доставка "Самовивіз"
Способи оплати
Миттєва розстрочка - ПриватБанк
Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Наложений платіж
ГотівкаТільки при самовивезенні
Банківський переказ
Гарантія: Надаємо офіційну гарантію виробника терміном 30 днів.
Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в будь-якому його офіційному сервісному центрі в Україні.
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару та безпосередньо до нас.
У яких випадках гарантія не надається
Сервіс може відмовити у гарантії, якщо: Порушене збереження гарантійних пломб; Є механічні або інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників; Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах; Неправильно заповнені документи; (Вимоги до заповнення - чітко і правильно заповнені: модель товару, серійний номер, дата продажу, печатка магазину, підпис покупця та ін ..); змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер; Порушенні умов зберігання;
Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:
природного зносу або вичерпання ресурсу; пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ); пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації;
Гарантійний термін Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту, заміни або повернення товару.
Доставка "Нова Пошта"
Доставка "Самовивіз"
Способи оплати
Миттєва розстрочка - ПриватБанк
Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Наложений платіж
ГотівкаТільки при самовивезенні
Банківський переказ
Гарантія: Надаємо офіційну гарантію виробника терміном 30 днів.
Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в будь-якому його офіційному сервісному центрі в Україні.
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару та безпосередньо до нас.
У яких випадках гарантія не надається
Сервіс може відмовити у гарантії, якщо: Порушене збереження гарантійних пломб; Є механічні або інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників; Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах; Неправильно заповнені документи; (Вимоги до заповнення - чітко і правильно заповнені: модель товару, серійний номер, дата продажу, печатка магазину, підпис покупця та ін ..); змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер; Порушенні умов зберігання;
Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:
природного зносу або вичерпання ресурсу; пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ); пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації;
Гарантійний термін Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту, заміни або повернення товару.
Способи оплати
Миттєва розстрочка - ПриватБанк
Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Наложений платіж
ГотівкаТільки при самовивезенні
Банківський переказ
Миттєва розстрочка - ПриватБанк
Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
Наложений платіж
ГотівкаТільки при самовивезенні
Банківський переказ