Умови доставки та оплати
Доставка здійснюється тільки по передоплаті.Способи доставки
- Доставка "Нова Пошта"
- Доставка "Самовивіз"абір самовивозу виключно за записом, очікуйте дзвінка для погодження часу
Способи оплати
- Готівкою
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
- Доставка "Нова Пошта"
- Доставка "Самовивіз"
- Миттєва розстрочка - ПриватБанк
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
- Наложений платіж
- ГотівкаТільки при самовивезенні
- Банківський переказ
Надаємо офіційну гарантію виробника терміном 30 днів.
Це дає Вам право на гарантійне обслуговування в будь-якому його офіційному сервісному центрі в Україні.
Ви можете звертатися за гарантійним обслуговуванням в офіційні сервісні центри виробника товару та безпосередньо до нас.
У яких випадках гарантія не надається
Сервіс може відмовити у гарантії, якщо:
Порушене збереження гарантійних пломб;
Є механічні або інші пошкодження, спричинені дією зовнішніх чинників;
Порушені правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
Неправильно заповнені документи; (Вимоги до заповнення - чітко і правильно заповнені: модель товару, серійний номер, дата продажу, печатка магазину, підпис покупця та ін ..); змінений, стертий або не може бути встановлений серійний номер;
Порушенні умов зберігання;
Гарантійні зобов'язання не поширюються в разі:
природного зносу або вичерпання ресурсу;
пошкоджень в результаті стихійних лих (природних явищ);
пошкоджень, викликаних використанням товару не за призначенням або з порушенням правил його експлуатації;
Гарантійний термін
Це період протягом якого покупець може відправити в сервісний центр або продавцеві несправний товар для проведення ремонту, заміни або повернення товару.
- Миттєва розстрочка - ПриватБанк
- Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
- Наложений платіж
- ГотівкаТільки при самовивезенні
- Банківський переказ